Livrare si retur

Oferim transport prin curier rapid pe intreg teritoriul Romaniei. Coletele sunt ambalate discret folosind toate masurile pentru ca produsele sa ajunga la dvs. in cele mai bune conditii.

 

Durata Livrarii

Comenzile pana in ora 15:00 in cursul unei zile lucratoare vor fi expediate in aceeasi zi. Daca se depaseste ora 15:00, expedierea se va face in urmatoarea zi lucratoare.

 

Modalitati de livrare

lenjerieshop.ro efectueaza livrari prin societatea de curierat rapid SameDay. Produsele sunt inmanate sigilate in ambalajul original al producatorului. Pentru o protectie mai buna a produselor, va vom expedia produsele cu un ambalaj suplimentar.

La primirea coletului, va rugam sa verificati integritatea ambalajului. In cazul in care acesta este deteriorat, va rugam sa ne contactati.

  

Costuri de Livrare

Toate comenzile cu o valoare mai mare de 200 Lei beneficiaza de transport gratuit oriunde in tara. Costul de livrare este in valoare de 19 Lei pentru comenzile cu o valoare mai mica de 200 Lei.

 

Retur

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris ca renunta la cumparare, cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform prevederilor OG 34/2014 si cu conditia nedesigilarii coletului. Avand in vedere natura produselelor comercializate (lenjerie intima) ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, clientul nu mai este indreptatit la returnare decat in conditiile in care dupa desigilarea coletului in colet va gasi un alt produs sau o alta marime a produsului fata de cea comandata de acesta.

Clientului ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, cererea va fi nefondata si astfel returul refuzat. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client, exceptie facand situatiile in care coletul prezinta deteriorari severe sau produsele au fost livrate gresit, prezinta defecte de fabricatie sau nu corespund descrierii.